Virino.
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: I tak nie trafisz. Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 9:47, 16 Sty 2012 Temat postu: Regulamin, czytaj to! |
|
|
Kilka zdań na początek:
Regulamin, przedstawiony niżej to zbiór zasad, które panują na tym forum, czyli zakazy, nakazy itp. Każdy użytkownik musi zapoznać się z nim, aby uniknąć potem niepotrzebnych sytuacji, w których użytkownik łamie regulamin, bo go nie zna.
Wszelkie zmiany regulaminu należy zgłaszać Administracji.
I. Forum/konto
1. Rejestracja na tym forum jest całkowicie bezpłatna.
2. Moderatorzy jak i Administratorzy dbają o porządek na forum, poprzez usuwanie postów, które są niezgodne z regulaminem, banowanie użytkowników, którzy łamią regulamin.
3. Zabrania się używania przekleństw na forum, jeśli ktoś Cię obrazi, zgłoś to natychmiast Administracji.
4. Zabronione jest podawanie linków na strony pornograficzne.
5. O zwracaniu uwagi innym jest Administrator oraz są Moderatorzy.
6. Konta nie będą usuwane na prośbę, mogą jedynie zostać zablokowane.
6. Jeśli ktoś nie wchodzi miesiąc na swoje konto, zostaje ono usunięte.
7. Możesz założyć tylko jedno konto.
8. Awatar i sygnatura nie mogą zawierać treści erotycznych.
9. Awatar musi mieć rozmiary maksymalne 240px x 170px.
10. Sygnatura zawiera maksymalnie 255 znaków.
11. Administrator ma prawo do zablokowania użytkownika bez wczęśniejszej informacji o tym.
12. Na forum jest całkowity zakaz reklamowania innej strony, blogów etc. chyba, że w sygnaturze, oraz działach na to przeznaczonych.
13. Nick nie może być wulgarny, ani posiadać dziwnych znaków.
14. W celu zmiany nicka, napisz prywatną wiadomość do Administratora a Ci go zmienię, ale raz na trzy miesiące, nie częściej.
II. Tematy
1. Zakładając nowy temat, sprawdzaj najpierw w wyszukiwarce, czy nie było takiego tematu.
2. Umieszczaj w temacie poprawną i dokładną nazwę wątku.
3. Umieszczaj tematy w odpowiednich działach.
4. Tematy w złych działach zostają przenoszone, osoba, która cały czas zakłada tematy w złych działach dostaje bana.
5. Jeśli uważasz, że temat został skasowany niesłusznie, napisz do moderatora/administratora w celu wyjaśnienia sprawy.
6. Każdy temat dopasowuj do działu, jeśli nie ma takiego działu, załóż go w dziale "Hydre Park".
7. Jeśli zobaczysz, że dany temat już był to napisz do Moderatora/Administratora, nie pisz w temacie "Ten temat już był", bo jest to strasznie wkurzające.
III. Posty
1. Jeśli już wypowiadasz się na dany temat, rozwijaj swoją odpowiedź, nie chcę, żebyście pisali, jednym słowem, takie osoby, dostają od razu ostrzeżenie.
2. Nie można dyskutować na inne tematy niż w temacie.
3. Nie wklejaj żadnych linków do postów jeśli nie jesteś o to proszony.
4. Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych, robić znaki interpunkcyjne.
5. Nie cytujemy całych wątków a jedynie tą część wypowiedzi, do której chcemy się odnieść.
6. Nie pisz nałogowo emotek w odpowiedzi.
7. Nie dodawaj dwóch postów do jednego tematu, jeśli sobie coś przypomnisz to po prostu "edytuj"
8. Jeśli chcesz usunąć swój post, zgłoś to Administratorowi/Moderatorowi.
9. Odpowiadając nie pisz "Zgadzam się", tylko rozwiń swoją odpowiedź uzasadnij dlaczego tak myślisz.
10. Nie kopiuj cudzych odpowiedzi.
11. Jeśli nie znasz odpowiedzi na jakiś temat to po prostu nie pisz w nim, bo odpowiedź typu "nie interesuje mnie to", nic nie wnosi do tematu.
12. Nie nabijaj celowo postów.
IV. Ostrzeżenia.
1. Użytkownik może mieć 4 ostrzeżenia, jeśli dostanie 4, to konto automatycznie zostaje zbanowane.
2. Jeśli dostał ktoś ostrzeżenie i uważa, że nie jest słuszne niech napiszę do Administracji.
3. Ilość ostrzeżeń zależy też od tego ile razy dana osoba złamie regulamin.
Za co mogę dostać ostrzeżenie?
1. Za cytowanie zdjęć - cytuję się słowa nie obrazek. - 1 ostrzeżenie.
2. Za posty, które nic nie wnoszą do tematu, np. "rozumiem" czy coś w tym stylu, użytkownik dostaje ostrzeżenie, jeśli robi to nałogowo - 2 lub 3 ostrzeżenia.
3. Nieprzestrzeganie regulaminu w dziale konkurs, mój wygląd. - 1 ostrzeżenie.
4. Jeśli ktoś nałogowo dodaje tematy w stylu "pomóżcie" - 1 ostrzeżenie.
5. Za błędy w postach, jeśli ktoś się pomyli raz czy dwa to okej, ale jeśli ktoś w każdym słowie robi błędy, to już jest to przesada - 1 ostrzeżenie.
6. Spam - 2 lub 3 ostrzeżenia, a czasem nawet 4, zależy ile dana osoba będzie spamować.
7. Niepoprawna/wulgarna sygnatura lub awatar - 2 ostrzeżenia.
8. Wyrażanie się wulgarnie - 2 ostrzeżenia.
9. Posty nie na temat, jeśli ktoś piszę o czymś innym w temacie - 1 ostrzeżenie.
10. Temat, który się powtarza, od sprawdzania jest wyszukiwarka - 2 ostrzeżenia.
11. Za zły dział - 2 ostrzeżenia.
12. Namawianie innych do łamania regulaminu - 4 ostrzeżenia.
13. Wstawianie linków z jakiejś innej strony, np. porno - 4 ostrzeżenia.
14. Nakłanianie do pochwalenia postu - 4 ostrzeżenia.
15. Podszywanie się pod Moderacje lub Administracje - 4 ostrzeżenia.
Uwaga!
Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, napisz do Administratora lub Moderatora.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Virino. dnia Sob 12:21, 21 Sty 2012, w całości zmieniany 17 razy
|
|